معرفی رشته College Diploma Health Office Administration- Conestoga College- Guelph- Ontario
برنامه مدیریت دفتر سلامت، با تأکید زیاد بر حل مسئله، کاربرد عملی و تفکر انتقادی، فارغ التحصیلان را آماده می کند تا با اطمینان، موقعیت های اداری را که برای موفقیت سازمان های مراقبت های بهداشتی ضروری است، به عهده بگیرند. دوره های آموزشی در مدیریت مطب پزشکی و دندانپزشکی، مدیریت واحد بیمارستانی، شیوه های بیمه، و رونویسی پزشکی، همراه با برنامه های کاربردی محاسبات تجاری فعلی، حسابداری، و روش های مدیریت دفتر تضمین می کند که فارغ التحصیلان در طیف گسترده ای از تنظیمات مراقبت های بهداشتی مورد تقاضا هستند.علاوه بر شرکت در شبیه سازی های دفتر سلامت، دانشجویان این فرصت را خواهند داشت تا مهارت های خود را در ترم چهارم این برنامه در یک کار هفته ای (حداقل 245 ساعت) بدون حقوق در یک سازمان مراقبت های بهداشتی محلی تثبیت کنند.
شرایط پذیرش:
مقطع دیپلم
حداقل معدل:10
الزامات مهارت انگلیسی: برای پذیرش مستقیم، متقاضی باید از یک کشور انگلیسی زبان باشد یا یکی از نمرات آزمون انگلیسی زیر را گرفته باشد:
Min Tofel: 80
Min IELTS average: 6
PTE:53
Duolingo:105
برای شرایط پذیرش به جای ارائه مدرک IELTS یا TOEFL، متقاضی ممکن است دوره های انگلیسی را به صورت پیش نیاز قبل از گرفتن برنامه های آکادمیک کامل کند. طول این دوره آموزش زبان انگلیسی بر اساس سطح تسلط به زبان انگلیسی متقاضی تعیین می شود.
هزینه ها
هزینه زندگی:13213 دلارکانادا در سال
هزینه شهریه:13750 دلارکانادا در سال
هزینه های دیگر
هزینه های جانبی:750 دلار کانادا/ سال
هزینه های بهداشت دانشجویان:530 دلار کانادا/ سال
هزینه پزشکی دانشجویان :300 دلار کانادا/ سال
هزینه های درخواست الکترونیکی:468 دلار کانادا/ سال
هزینه پزشکی دانشجو:300 دلارکانادا/ سال
هزینه های خدمات فناوری دانشجویی: 275 دلار کانادا/ سال
* توجه: اخذ هزینه های اضافی ممکن است اعمال شوند
** تمامی هزینه ها بدون اطلاع قبلی تغییر می کنند
نکته : شهریه بیان شده برای رشته بر اساس سیاست های موسسه اموزشی و هزینه های مرتبط می تواند بیشتراز مبلغ بیان شده باشد که سالیانه توسط موسسه آموزشی تعیین می گردد. لطفا اطلاعات شهریه را از موسسه آموزشی دریافت کنید.