معرفی رشته College Diploma - Administrative Office Management- Medicine Hat College- Alberta
شما در اولین سال برنامه دیپلم دو ساله، مهارت های لازم کامپیوتر و مهارت های اداری را برای کسب یک شغل اداری در سطح ابتدایی به دست خواهید آورد. شما بر زمینه هایی مانند حسابداری، نگهداری فایل و مدیریت پروژه تمرکز خواهید کرد. شما در طول این سال، دو دوره کارآموزی بدون پرداخت هزینه تحصیلی شرکت می کنید. پس از اتمام سال اول، شما یک گواهی مدیریت حرفه ای دفاتر اداری دریافت خواهید کرد. پس از اتمام موفقیت آمیز دومین سال تحصیلی، دیپلم مدیریت دفاتر اداری را کسب خواهید کرد. شما همچنین در طول سال دوم، به افزایش مهارت های خود ادامه خواهید داد. کلاس ها بر نظریه مدیریت و نظارت، مدیریت منابع انسانی، رهبری گروه تمرکز خواهد کرد. آموزش های بیشتر، فرصت های بیشتری برای پیشرفت در محیط کار را برای شما فراهم می کند.
شرایط پذیرش
- حداقل سطح تحصیل مورد نیاز: دیپلم یا فارغ التحصیلی از دبیرستان
- حداقل معدل نمرات: 10
- الزامات مهارت انگلیسی:
برای پذیرش مستقیم، متقاضی باید از یک کشور انگلیسی زبان باشد یا یکی از نمرات آزمون انگلیسی زیر را گرفته باشد:
- TOEFL IBT:79.0
- Min Reading: 19.0
- Min Writing: 19.0
- Min Listening: 19.0
- Min Speaking: 19.0
- Min IELTS average: 6.0
- Min Reading: 5.5
- Min Writing: 5.5
- Min Listening: 5.5
- Min Speaking: 5.5
برای پذیرش مشروط، به جای ارائه نمرات IELTS یا TOEFL، متقاضی می تواند دوره های زبان انگلیسی را قبل از برنامه تحصیلی کامل کند. طول دوره انگلیسی بر اساس سطح سواد آموزی زبان انگلیسی تعیین می شود.
هزینه ها
هزینه انجمن دانشجویان: 248 دلار در سال
هزینه خدمات غیر آموزشی: 208 دلار در سال
هزینه کتاب و لوازم: 2.296 دلار در سال
هزینه های بهداشت و دندان: 360 دلار در سال
* تمام هزینه ها بدون اطلاع قبلی تغییر می کنند.
دیپلم کالج مدیریت دفاتر اداری: دیپلم کالج دو ساله
متوسط مدت زمان انجام پروسه پذیرش 30-45 روز
شما میتوانید بهصورت پارهوقت کار کنید
نکته : شهریه بیان شده برای رشته بر اساس سیاست های موسسه اموزشی و هزینه های مرتبط می تواند بیشتراز مبلغ بیان شده باشد که سالیانه توسط موسسه آموزشی تعیین می گردد. لطفا اطلاعات شهریه را از موسسه آموزشی دریافت کنید.